2009. december 9., szerda

Lecke a vadludaktól

Nem elírás, nem róluk, hanem tőlük. Biztosan megkaptad Te is azt a pps fájlt, amiben képeket mutatnak vadludakról és arról írnak, mennyivel jobb lenne összetartanunk - nekünk, embereknek. Mert a vadludak összetartanak. V alakban repülnek, mert így könnyebb (a felhajtó erő miatt), és ha az egyik elfárad, egy másik veszi át a helyét. Nem megyek bele, biztosan eljut hozzád is, ha eddig még nem láttad. Eszembe jutott erről a Nils Holgerson. Egy nagyon szép mese, a zenéje itt van a fülemben. Nagyon szerettem. Egyszer, még másodikos koromban jöttem haza szakkörről, és mikor beléptem, hallottam, hogy ordít a TV. Pont ez a mese ment. Kérdezem Anyut, miért ilyen hangos, persze én is hangosan. Mondja, hogy az Öcsémnek fölszúrták a fülét és nem hallja, de ne mondjam ilyen hangosan, hogy ne essen rosszul szegénynek. Akkor léptem be a szobába, Laci ott ült, a fülén egy óriási gézzel, és nézte a mesét. Emlékszem, az egész itt van előttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése