2009. augusztus 18., kedd

A blog sablonjáról

Amikor a fejedbe veszed, hogy belefogsz a blogod írásába, először végigmész egy néhány lépésből álló folyamaton, aminek része az is, hogy kiválaszthatod a hátteret. Nincs olyan nagyon sokféle alapból, dehát abból indulnak ki, hogy aki ilyent csinál, úgyis ért hozzá, olyat programoz magának, amilyet akar. Nekem ez kimaradt, tehát választottam egyet a meglévők közül. Elsősorban a színei miatt lett ez, ami, de azután továbbgondoltam egy kicsit.
Van rajta egy szám, aminek még nem jöttem rá az értelmére (ha Te igen, akkor légyszi' írjál és így legalább meglesz az első hozzászólás is :-) ) és egy csillag, ami más színben egyesekben egészen más gondolatokat ébreszthet, nekem mindenesetre egy cipőmárka logoja ugrott be. Nem mondom, melyik, mert az reklám lenne, de megnéztem a szótárban, ilyeneket írnak, hogy: [a] ellentétes, megfordított; [n] ellentét; [vi] társalog, beszélget
Az utóbbi már tök jó. Eszembe jutott, hogy a Szent Családot is egy csillag vezette Jézus születése előtt. Biztos, hogy az internetet is Isten teremtette és ha nincs is minden ínyére abból, amit lát, ha körülnéz, talán vezet ezzel a csillaggal; és lehet, hogy előbb, vagy utóbb meg is születik valami a betűkből.
(A címkék között Jézus neve automatikusan kisbetűvel jelent meg, mivel címke. a szerk.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése