2009. augusztus 16., vasárnap

Apa, kezdődik...

Elkezdem hát írni a saját blogomat. Úgy látszik, idővel felnőttem a feladathoz :-)
Régebben úgy gondoltam, hogy ez hülyeség, hiszen kit érdekelhetnek egy celeb, vagy mondjuk az én gondolataim?!
Szeptembertől nem Budapesten, hanem Fonyódon fogok dolgozni, ez egy kis változást jelent az eddigiekhez képest, másrészt az utóbbi időben olvastam néhány barátom blogját, amik tetszettek, ötletet adtak, illetve elindítottak további beszélgetéseket. Úgy gondoltam, én is belevágok, meglátjuk, mi lesz belőle. Talán így megoszthatok élményeket, pillanatokat, egy két olyan gondolatot, amire személyesen nem adódik lehetőség, hogyha találkozunk, már biztosan legyen miről beszélni :-)
Hiszen a legjobban megírt bejegyzés sem helyettesíthet egy beszélgetést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése