2010. február 14., vasárnap

Balázs 30

Tegnap volt Balázs barátom 30. születésnapja. A huga már egy hónappal ezelőtt felhívott, hogy feltétlenül számítanak rám. Tegnap ott voltam. Ő is és anyukája is nagyon örültek, sőt, megkértek, hogy a tortát én adjam át Balázsnak. Igazából hazáig gondolkoztam rajta, miért volt ez ilyen fontos nekik?! Balázzsal osztálytársak voltunk általánosban, azután több év szünet után újból kialakult egy barátság. Visszaemlékeztem és rájöttem, hogy gyakorlatilag életem összes fonosabb mozzanatát megosztottam vele és voltak, amiket elsőként neki mondtam el, kértem a véleményét. Volt, amire azt mondta: Hát te hülye vagy! de tudom, hogy szeretetből. Meghívásnak érzem ezt a "fontosságot" a mostani és az összes elkövetkező pillanatra, hogy legközelebb ne okozzon ekkora fejtörést, miért is vagyok fontos nekik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése