2010. január 14., csütörtök

Rádió

Kedden jöttem haza hittanos kiscsoport megbeszélésre és éppen annyi idő volt, hogy a kívánságműsor - Szívküldi - ment a Mária rádióban.
Két szám fogott meg. Az egyik, az EDDA-tól az 'Akitől minden szép' (5:27'). Úgy konferálták fel, hogy ez az együttes még tán sosem volt hallható ebben a rádióban, szinte már szabadkoztak. Kíváncsi lettem. Ez még a régi EDDA, a régi Pataki Attila. Egy kereső ember. Istenről énekel.
"kenyér...Ó, adj hitet!...Várni a Karácsony estét"

Másik a Signum együttes Jézus, szólj c. száma, ami sajnos nincs fent a neten, csak a dalszöveg.
Ezért beteszek egy másik számot tőlük. Hallgasd meg! (2:46')
Az új időszámítás első napjai éppen a BKV sztrájkkal estek egybe és ez azt jelenti, hogy egy fél órás út másfél órába telt. Volt pár meghívás az Igenekre és mikor jöttem haza, azon gondolkoztam, miért nem vagyok ideges, miért nem ragadt át a hülyeség a többi autósról. Hát a rádió miatt, és ez tuti!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése