2010. január 14., csütörtök

Olvasom..

..a többi blogot. Balázsét és Mátéét megtaláljátok oldalt, Nóriét a jelen pillanatról pedig itt. Rájöttem, hogy igazából a fiúké is a Pillanatról szól, Nóri szemfülesebb volt, mikor címet adott neki. Jó, hogy mindhármukat szeretem. Balázs sok 'élményében' osztozom, mindíg újból rácsodálkozom, hogy Isten személyes és mindíg egyedi szeretetnyelvében olykor van egy-egy hasonló hang. Smohának tudok örülni, ahogy ő örül. Az álláspályázat, a titokzatos olaszországi utak és hóviharok - remélem, rendben van minden! - a kutatás, meg a többi. És a négy gyerek pillanatai, nagy titok ez. Amitől szép lesz!
Istennek leygen hála, hogy Isten megteremtette az internetet, mert nem csak olyan, amitől a szülők tiltják a gyerekeket. Mi mindannyian tesszük olyanná, amit bárkinek, a gyerekeinknek is szívesen megmutatnánk egyszer.

2 megjegyzés:

  1. Én is olvaslak, Jenci... Olyan jó, hogy egyenesen, a Lényeget fogalmazod meg... Én is igyekszem, bár más a színpad, a színmű talán ugyanaz...

    VálaszTörlés
  2. Én pont ezért kezdtem írni anno, hogy legyen alternatívája a romboló dolgoknak is. S most már gombamód szaporodnak a jobbnál-jobb dolgok, s mindenki megtalálhatja a saját ízlésének megfelelőt. Ez az ezerarcúság szuper, nem?

    VálaszTörlés