2010. március 9., kedd

Itt vagyok

Van már egy hónapja is, hogy egy hétfői kora reggel már átmenve a Petőfi-hídon állok a pirosnál, ahol a villamos elkanyarodik a Móricz felé. A Mária rádióban ez a dal szólt. Akkor még a túra dzsekimet hordtam, aminek a zsebei tele voltak mindenféle hasznos dologgal. Előkaptam egy papírt, pont egy havi Életige volt, és gyorsan felírtam rá a kulcs szavakat. "I am here, standing right beside you". Sok idő telt el, mire rákerestem a neten.

Tom Booth: Here I Am (°°)

Érdekes dolog tette ma újra aktuálissá ezt a dalt. Egyik fokoláros testvéremmel beszélgettem telefonon, akivel tök spontán kezdődött el ez a Szentlelkes kapcsolat kb. két hete. (ez egyébként fokolárosok között elég gyakran előfordul, hogy spontán tök jót beszélgettek. Úgy sikerül nekik, hogy a pillanatot élik és amikor megkérdezik, hogy vagy, tényleg érdekli őket) Szóval beszélgettünk a dolgainkról és szóba kerültek nehézségek, konkrét földi dolgok. Valahogy följött, hogy mennyire jó, hogy a Nagyböjtben ezen keresztül vállalhatok közösséget Jézussal, hogy valóban meghív! A másik pedig, hogy mindíg velem van (ez a dal címe is; tudom, hogy Te profi angolos vagy, de ha valaki esetleg nem lenne..) .. ha egyszer volt már olyan, hogy szinte a bőrödön érezted Isten közelségét, azt, hogy itt van, egyszerűen VAN. Beszélgettünk, hogy nem létezik, ha egyszer már itt volt, akkor egy néhány percre, napra, évre csak úgy megfelejtkezne rólunk. A nehézség nem a Jóisten filmszakadása, hanem meghívó. Hozzá kicsit közelebb. Ez már egy másik beszélgetés gyümölcse.
A dalhoz még csak annyi, hogy alap angollal érthető a szöveg. A jelentéséhez viszont egy felsőfokú is kevés. De a Jóisten nem hagyja ennyiben a dolgot. Ha szeretnéd, ha vágysz rá, a találkozásra, jóságosan segít Magához egyre közelebb. Hagy szenvedni, ahogy a Fiát is hagyta, szorít Neked, hogy ne add fel és a szabad akaratoddal újra Őt válaszd és ne egy átlátszó valamit, ami csak a tünetek kezelésére ad megoldást. Megérted majd azokat az embereket, akik úgy mondják: boldog vagyok, hogy a könny még ki se száradt a szemükből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése