2010. március 9., kedd

egyedi

Megálltam a szobámban a könyvespolc előtt és megnézegettem a dolgokat. Nem csak könyvek vannak rajta. És régen volt ilyen, hogy egy percnél többet töltöttem ott egy helyben. Másfél éve átköltöztem a másik szobába, ide csak akkor jövök be, ha egy régi papírt keresek, vagy ha meglocsolom a virágomat, ami most múlt 4 éves. Kiszámoltam. Szóval megálltam és megláttam két évek óta ott álldogálló "kagylós" benzinkútról származó Ferrari modellt. Eredetileg 8 részes volt a sorozat, ha jól emlékszem, de én csak erre a kettőre hajtottam. Egyrészt, mert már annak idején is 20 múltam, másrészt, mert ezt a kettőt tartom olyan igazi Ferrarinak. Az egyik egy 250 GTO, a másik pedig egy F40, a régi és az új kor számomra két meghatározó darabja. Vannak ferraris albumok, meg fanatikusok, akik teleszájjal, vagy félálomba' lenyomnának "ferrariból", de én sosem voltam az. Nekem ezek Autók, formák és technika. Az abszolút forma számomra egyébként a Porsche 911, ha szabad ezt a két külön oldalát egy napon említenem a világnak; a két piros kisautó mégis békésen elvan a polcon. A címről pedig: több sorozatnak nekigyűrkőztem már a blog életében, mégis minden témából lényegében egy maradt. Mondhatod, hogy a kitartás hiányzott, talán igazad is van, részben biztosan, de elnézve ezt a két játékot, meg Isten teremtett világát, már látom, hogy minden egyedi.

Hang 1; Hang 2

1 megjegyzés:

  1. Azóta olyan ferrari is lett,amit fel lehet húzni...és ráadásul kanyarogva gurul!További információk Ellától;)

    Isten nagy ajándéka,hogy mindannyian egyediek,különbözőek és különlegesek vagyunk!És olyan jó lenne,ha mi is békésen meglennénk egymást mellett,akár a piros autók...de minden piciben kezdődik el!Talán egy őszinte telefonbeszélgetéssel:)

    VálaszTörlés