2012. augusztus 5., vasárnap

Olympia

Az előbb néztem meg a Kína - Dél-Kórea röplabda meccset, amit a TV felvételről közvetített. Izgalmas volt ez a mérkőzés, de sajnos nem tudtam úgy nézni, ahogy akár még 4 éve is izgultam volna valamelyik csapatért.
A fb üzenőfalon egy hete írkáltak arról, amit a megnyitóról gondoltak. Nem mennék bele, főleg nem idéznék a kommentekből. Nekem egyszerűen csak nem állt össze a kép, nem jött át az üzenet. Arra gondoltam, hogy ha a bekerülés költségének csak egy töredékét fordítják értelmes célokra.. De ilyen még véletlenül se történik egy olyan világban, ahol egy cég takarítását kiszervezik egy alvállalkozónak, mert akkor másik költséghelyről megy a kifizetés, és az úgy már más.
Nem kerültek el azok a hangok, amik Dél-Kórea mostani röpis ellenfeleinek és északi szomszédainak megfélemlítéseiről szólnak, arról, hogy mi lesz, ha nem a legfényesebben fénylő éremmel térnek haza. Ezért nem tudtam eldönteni, kinek szurkoljak a mai meccsen. Dél-Kóreának, mert sötétkékben játszanak és a kék a kedvenc színem, vagy a kínaiaknak, hiszen legbelül nem akarok nekik rosszat, hogy megszólják, bántsák őket.
És akkor vissza a magyar vizekre. Hogy mi megy itthon tudósító újságírás címszó alatt, az kééész..
Egy úszó nem engedheti meg magának azt, hogy ne legyen jó napja, hogy ne működjön a karja. Először úgy ültetik fel őket a repülőre, hogy szinte már a nyakukba akasztják az érmet, azután pedig nem ismernek jóizlést, amikor tudósítanak a selejtezőkről. Ezek a fiúk és lányok az ország legjobb úszói. Azért vannak ott az olimpián, ha jól tudom. Akkor meg miért húzza a száját valaki, és miért beszél butaságokat, aki talán még a medence végéig se bírná a tempózást?

A kard aranyunk közvetítését a rádión hallgattam élőben, a TVben pedig az összefoglalót láttam. Szándékosan nem idézek egyéb írásokat, linkeket, ahol azzal foglalkoznak, hogy egy kiégett sztár műsorvezető mit gondol egy ország előtt megát a meghatódottságtól elsíró igazi sportoló szakkommentátorról.
Az úszó srácokért nagyon drukkoltam, volt közvetítés, ami kedvéért abbahagytunk egy jó beszélgetést és bementünk a TV elé.

Hát, ilyen az én olimpiám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése